Het Jaaroverzicht 2020 van OldStars Sport en De Derde Helft

Het jaar 2020 was in alles een bijzonder jaar. Corona maakte en maakt het lastig om elkaar te ontmoeten op onze eigen sportclub.

Gelukkig kunnen we terugkijken op mooie behaalde resultaten met de programma’s OldStars Sport en De Derde Helft. Daarom willen we dit gedenkwaardige jaar in stijl afsluiten met een jaaroverzicht.

Dat hebben we gemaakt aan de hand van twintig thema’s over de programma’s OldStars Sport en De Derde Helft. In deze verhalen komen ouderen aan het woord die samen met het Nationaal Ouderenfonds het initiatief hebben genomen om meer mensen te laten bewegen en samen te laten komen. Ook komen de bevindingen en ervaringen aan bod van bestuurders, partners en ambassadeurs die zich allemaal inzetten om ouderen te laten bewegen en te binden aan de sportvereniging. Bekijk hier de preview van het jaaroverzicht

Samen zijn we op de goede weg naar een grote ouderenvriendelijke sportvereniging in Nederland. Veel leesplezier, gezonde feestdagen en op naar een beter 2021!

Projectteam OldStars Sport en De Derde Helft

Onderstaand de download link van het OldStars Sport en De Derde Helft Jaaroverzicht 2020.